Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο παπάς και η γυναίκα στο τελωνείο


Στον έλεγχο αποσκευών από Νέα Υόρκη προς Αθήνα, μια κυρία περιμένει στην ουρά πίσω από έναν παπά.

 -Πάτερ, μπορώ να σας πω; 

-Τι είναι τέκνο μου;

 -Ξέρετε, έχω αγοράσει ένα επαγγελματικό σεσουάρ για τα μαλλιά μου και φοβάμαι ότι θα με αναγκάσουν να πληρώσω τέλος εισαγωγής γιατί η αξία του είναι κάπως μεγάλη.

 -Κι εγώ τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό;


 -Μήπως μπορείτε να το κρύψετε κάπου στα ράσα σας; Εσείς είστε ιερωμένος, δεν πρόκειται να σας κάνουν έλεγχο.

 -Μα τι λες, τέκνον μου; Μπορώ εγώ να παρανομήσω;

 -Μα δε θα παρανομήσετε. Απλά εκμεταλλευόμαστε λίγο το γεγονός ότι δε θα σας ψάξουν!

 -Κι αν με ψάξουν; -Ε, πείτε ένα ψεματάκι!

 -Συγνώμη τέκνον μου, ψέματα εγώ δε λέω! -Καλά, τέλος πάντων, είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκεφτείτε. Κι αν δεν τα καταφέρουμε, πληρώνω το τέλος στην …τελική

- Ο παπάς το σκέφτεται λίγο και δέχεται. Όταν έρχεται λοιπόν η σειρά του να περάσει από τον έλεγχο, γίνεται ο εξής διάλογος: -Έχετε να δηλώσετε τίποτα, πάτερ;

 -Από τη μέση και πάνω όχι, τέκνο μου!

 -Ε; Γιατί, από τη μέση και κάτω δηλαδή;

 -Ομολογώ ότι κουβαλάω ένα υπέροχο εργαλείο που σχεδιάστηκε για τις γυναίκες. Δυστυχώς είναι ακόμα αχρησιμοποίητο!

 Ο υπάλληλος χαμογελάει και τον αφήνει να περάσει.

Δείτε Επίσης

20 αρχαία Ελληνικά ανέκδοτα


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.