Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Τα 10 πιο συχνά λάθη που κάνετε στην κράτηση δωματίου


Τι να αποφεύγετε για να μην απογοητευτείτε ποτέ από την κράτησή σας

Η κράτηση ενός δωματίου για το ταξίδι που σχεδιάζετε είναι από τις πιο ευχάριστες και εύκολες διαδικασίες. Διαλέγετε τον προορισμό, εισάγετε τις ημερομηνίες, επιλέγετε το δωμάτιο της αρεσκείας σας, πληρώνετε και είστε έτοιμοι για το ταξίδι σας! Τις περισσότερες, τουλάχιστον, φορές η διαδικασία πάει κάπως έτσι.


Τι γίνεται, ωστόσο, όταν προβείτε σε κάποιες γκάφες οι οποίες μάλιστα μπορούν να σας στοιχίσουν αρκετά; Προσέξτε, λοιπόν, ποια είναι τα λάθη στα οποία μπορεί να υποπέσετε κατά την κράτηση του δωματίου σας και φροντίστε να μην τα κάνετε, έτσι ώστε να απολαύσετε το ταξίδι σας χωρίς απρόοπτα.


1. Πάντα περιμένετε το καλύτερο δωμάτιο. Και πάντα απογοητεύεστε από το αποτέλεσμα


Συνήθως οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων δίνουν τα καλύτερα δωμάτιά τους σε όσους είναι μέλη ή κάνουν την κράτηση μέσω της επίσημης ιστοσελίδας τους. Αυτό σημαίνει, βέβαια, ότι θα πρέπει να πληρώσετε κάτι παραπάνω κι όχι να κάνετε κράτηση μέσω της προσφοράς που μόλις ανακαλύψατε. Αν, ωστόσο, δεν είστε ευχαριστημένοι από το δωμάτιο που σας παραχωρήθηκε μην διστάσετε να αιτηθείτε αλλαγής του και να επιλέξετε συγκεκριμένο τύπο δωματίου σε συγκεκριμένη, μάλιστα, τοποθεσία στο ξενοδοχείο.


2. Είστε βέβαιοι ότι τα αιτήματά σας θα εισακουστούν


Κατά την κράτηση ενός δωματίου (και ιδίως όταν αυτή γίνεται online) υπάρχουν κάποιες παράμετροι όπως διπλό κρεβάτι ή δύο μονά, δωμάτιο για μη καπνιστές, συγκεκριμένη θέα κλπ που καλείστε να συμπληρώσετε έτσι ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία η κράτησή σας. Τα συγκεκριμένα, ωστόσο, αιτήματα είναι πιθανόν αρκετές φορές να μην εισακουστούν και έτσι να μην συμπεριληφθούν υπόψη κατά την διανομή των δωματίων. Γνωρίζετε, βέβαια, ότι όλα τα ξενοδοχεία θέλουν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, γι αυτό αν παρατηρήσετε στη ρεσεψιόν ότι κάτι έχει πάει στραβά με την κράτησή σας μιλήστε. Εναλλακτικά, μπορείτε να τηλεφωνήσετε πριν την άφιξή σας και να επιβεβαιώσετε ότι όλα είναι καλά με την κράτησή σας και ότι θα πάρετε το δωμάτιο με τα amenities που επιλέξατε. Ιδίως, όταν πρόκειται για λόγους υγείας.


3. Μπερδεύετε τις ημερομηνίες άφιξης/αναχώρησης


Μοναδικές συνέπειες αυτού του λάθους η υπερχρέωση ή η ταλαιπωρία. Στην πρώτη περίπτωση αναγκάζεστε να πληρώσετε έξτρα βραδιά χωρίς στην ουσία να την έχετε χρησιμοποιήσει, ενώ στην δεύτερη αναγκάζεστε να ταλαιπωρηθείτε περνώντας τον χρόνο σας από εδώ και από εκεί, μένοντας ένα βράδυ/μέρα χωρίς δωμάτιο. Και στις δύο περιπτώσεις φταίνε τα μαθηματικά και οι λανθασμένοι υπολογισμοί σας. Γι' αυτό φροντίστε όταν κλείνετε το δωμάτιό σας να έχετε τα εισιτήρια των δρομολογίων σας στο χέρι και να έχετε υπολογίσει σωστά την διαφορά ώρας, την ζώνης ώρας κλπ.

4. Δεν χρησιμοποιείτε κάρτες. Για την πληρωμή της κράτησής σας, ακόμη και για την εξόφλησή της όταν αναχωρείτε από το ξενοδοχείο προτιμήστε την πιστωτική σας ή την cash card σας. Τα οφέλη που θα αποκομίσετε πολλά όπως αεροπορικά μίλια, δωρεάν διανυκτερεύσεις ακόμη και μπόνους επιστροφής χρημάτων αν είστε τυχεροί.

  5. Κάνετε κράτηση σε λάθος ξενοδοχείο. Μία συνωνυμία είναι αρκετή για να σας στείλει στην περιοχή του αεροδρομίου και όχι στο κέντρο της πόλης. Φροντίστε, λοιπόν, να είστε σίγουροι για το ξενοδοχείο που κάνετε την κράτηση, να έχετε επιβεβαιώσει την διεύθυνσή του και να την έχετε τσεκάρει, μάλιστα, και στο google maps. Τέλος, για να είστε σίγουροι ότι βρίσκεστε κοντά στα διασημότερα αξιοθέατα του προορισμού που επισκέπτεστε αναζητήστε τις αντίστοιχες αποστάσεις με όλα τα μέσα.


6. Δεν υπολογίζετε σωστά φόρους και έξτρα χρεώσεις. Και έτσι ο τραπεζικός σας λογαριασμός μειώνεται κατά πολύ, όταν κληθείτε να πληρώσετε το αντίτιμο των διανυκτερεύσεων. Όταν κάνετε μια κράτηση, λοιπόν, να είστε σίγουροι ότι η τιμή αφορά και σε όλους τους φόρους καθώς και ότι δεν υπάρχουν έξτρα υποχρεωτικές χρεώσεις πληρωτέες στο ξενοδοχείο.


  7. Δεν διαβάζετε τις κριτικές. Και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Μην βασίζεστε μόνο σε όσα λέει το site του ξενοδοχείου και μην πιστεύετε τυφλά στις φωτογραφίες. Τις περισσότερες φορές δείχνουν την πραγματικότητα πολύ πιο εντυπωσιακή απ' ό,τι είναι. Συμβουλευτείτε ταξιδιωτικά blogs και sites που επιτρέπουν να γράφεις τις ταξιδιωτικές σου εμπειρίες για να αποκτήσετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.


  8. Κάνετε την κράτηση σε λάθος χρόνο. Και έτσι πληρώνετε περισσότερα ή δεν βρίσκετε διαθεσιμότητα στο ξενοδοχείο της αρεσκείας σας. Αν και οι τιμές στα ξενοδοχεία εξαρτώνται από αρκετούς παράγοντες ο βασικός κανόνας λέει ότι πρέπει να ξεκινήσετε την έρευνα τουλάχιστον 40 ημέρες. Αν δείτε, λοιπόν, ότι οι τιμές είναι ανοδικές καλό είναι να κάνετε την κράτηση. Αν, αντιθέτως, περιμένετε αρκετό καιρό έτσι ώστε να πέσουν οι τιμές, υπάρχει ο κίνδυνος να μην βρείτε διαθεσιμότητα. 

 9. Δεν συγκρίνετε τιμές. Βλέπετε μια σούπερ προσφορά στο ξενοδοχείο της αρεσκείας σας και είστε έτοιμοι να προβείτε στην κράτηση. Μεγάλο λάθος. Όταν πρόκειται για κρατήσεις ξενοδοχείων ο βασικός κανόνας λέει ότι πρέπει να συγκρίνετε τις τιμές σε τρεις, τουλάχιστον, μηχανές κράτησης για να είστε σίγουροι ότι έχετε κάνει το σωστό deal.

   10. Επιλέγετε δωμάτια σε μη επιστρέψιμες τιμές. Σε αυτή την περίπτωση επισκέπτες και ξενοδόχοι βγαίνουν κερδισμένοι. Αυτό σημαίνει ότι εσείς έχετε επωφεληθεί από μία πολύ χαμηλή τιμή και το ξενοδοχείο έχει εξασφαλίσει ότι δεν θα του μείνει άδειο το συγκεκριμένο δωμάτιο. Μέχρι εδώ όλα καλά. Μέχρι την στιγμή που θα χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτηση λόγω καιρού ή κάποιου έκτακτου συμβάντος που δεν θα σας επιτρέπει να ταξιδέψετε. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχετε δώσει ως προκαταβολή δεν σας επιστρέφεται πίσω. Και μάλιστα εις γνώσιν σας. 



Δείτε Επίσης

4 τέλεια τρικς για να διαρκέσει το πεντικιούρ σας πάνω από 1 μήνα!

 



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.