Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Βίντεο-σοκ: Γυναίκα τηλεφωνεί στην αστυνομία ενώ της επιτίθεται αρκούδα


«Πείτε στον άνδρα μου ότι τον αγαπώ» ψέλλισε η 63χρονη Κάρεν Όζμπορν η οποία σώθηκε γιατί προσποιήθηκε τη νεκρή


Σοκ και ανατριχίλα προκαλεί το τηλεφώνημα της 63χρονης Κάρεν Όζμπορμν στην αστυνομία την ώρα που της επιτίθεται αρκούδα στην αυλή του σπιτιού της.


Αρχικά η Όζμπορν προσπάθησε να αντιμετωπίσει την αρκούδα χτυπώντας την δύο φορές στη μύτη, κίνηση που όμως δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική.


Στο τηλεφώνημα ακούγεται να μιλά με αστυνομικό στο Μέριλαντ εξηγώντας του ότι η αρκούδα της έχει σπάσει το ένα χέρι και τα δύο της πόδια και επιστρέφει για να την σκοτώσει.


«Παρακαλώ ελάτε τώρα. Μου επιτίθεται η αρκούδα. Έρχεται ξανά τώρα. Γρήγορα μου έχει σπάσει το χέρι και τα πόδια, δεν μπορώ να κινηθώ, αιμορραγώ και θα πεθάνω» ακούγεται να ψελίζει η 63χρονη.


«Θέε μου έρχεται. Θεέ μου, όχι, Θεέ μου όχι. Φύγε» ακούγεται να λέει στη συνέχεια και μετά σιωπή...


Μετά από μερικά δραματικά λεπτά η αστυνομικός ακούει την Όζμπορν να της λέει ψιθυριστά: όχι, επιστρέφει.


«Ετοιμάζεται να μου επιτεθεί ξανά, πείτε στον άνδρα μου ότι τον αγαπώ» ακούγεται να λέει στο τέλος η 63χρονη ενώ η γραμμή κόβεται.

Τελικά η αρκούδα πιστεύοντας ότι το θύμα της έχει πεθάνει, φεύγει από το σημείο της επίθεσης και λίγη ώρα αργότερα έπεσε αναίσθητη από δασοφύλακες που ειδοποιήθηκαν για το περιστατικό.


Όσο για την Όζμπορν πλέον νοσηλεύεται στο νοσοκομείο για τα κατάγματα που υπέστη αλλά και για μια πλήγη στο κεφάλι για την οποία χρειάστηκαν 70 ράμματα.



Πηγή

Δείτε Επίσης 

Τι πρέπει να προσέχουμε σε τζάκια και σόμπες

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.