Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ: Πατέρας βίαζε την 13χρονη κόρη και η μητέρα τραβούσε βίντεο


«Αν μπορούσα να τα πάρω όλα πίσω, θα το έκανα. Μισώ τον εαυτό μου για αυτά που έκανα» είπε η μητέρα της Amanda


Η Amanda στα 13 της χρόνια εξαναγκαζόταν να κάνει σεξ με τον πατέρα της Jim, την ίδια στιγμή που η μητέρα της, Justin, βιντεοσκοπούσε την αποτρόπαια πράξη. Οι δύο γονείς καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης 20 ετών.


Τώρα η Amanda ήρθε αντιμέτωπη με τους γονείς της σε εκπομπή της αμερικανικής τηλεόρασης, 20 χρόνια μετά τον βιασμό της, με τη μητέρα της να λέει: «Μισώ τον εαυτό μου».


Ο διεστραμμένος πατέρας της, για να δικαιολογήσει τη σεξουαλική κακοποίηση, ισχυρίστηκε ότι μάθαινε στη 13χρονη, τότε, κόρη του τα πάντα γύρω από το σεξ. Μάλιστα είπε ότι η πράξη ήταν «μηχανική» και ότι έβλεπε την κόρη του σαν «ένα άτομο που έπαιζε έναν ρόλο».


Οι γονείς, μάλιστα, σύμφωνα με την Sun, «πότιζαν» την Αμάντα μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και της προσέφεραν ανταμοιβές για να υποκύπτει στις αρρωστημένες ορέξεις τους.



Σήμερα στα 30 της χρόνια, η Amanda: «Έκλεψαν την αθωότητά μου. Οι γονείς μου με ανάγκαζαν να κάνω σεξ μαζί τους. Η Justin μου έδειχνε πόσο υπέροχο είναι το σεξ κάνοντας έρωτα με τον πατέρα μου μπροστά στα μάτια μου. Μετά, ήταν ένα συνηθισμένο βράδυ: έτρωγα, έπλενα τα δόντια μου και έπεφτα για ύπνο. Έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που τελείωσε ο εφιάλτης, αλλά μού είναι πολύ δύσκολο να συνηθίσω στην ιδέα ότι αυτοί έχουν βγει από τη φυλακή».


Όπως τονίζει, ακόμα περιμένει μια «συγγνώμη» από τον πατέρα της για όσα της έκανε.


Ο πατέρας της όμως, με απίστευτο θράσος, προσπάθησε να εξηγήσει ότι η συμπεριφορά του ήταν «φυσιολογική» εκείνο τον καιρό, ισχυριζόμενος ότι η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών ήταν σαν ένα είδος «πλάκας».


Όσο για τη μητέρα της, είπε πως έχει μετανιώσει για τις πράξεις της και προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη αποκλειστικά στον άντρα της.


«Ο Jim είχε αντιληφθεί πόσο πολλά λεφτά μπορούσε να βγάλει από την παιδική πορνογραφία. Αν μπορούσα να τα πάρω όλα πίσω, θα το έκανα. Μισώ τον εαυτό μου για αυτά που έκανα», είπε η μητέρα της Amanda.

Δείτε Επίσης

ΑΝΑΣΑ για όσους έχουν χρέη απέναντι σε Εφορία και Δημόσιο! Δείτε αναλυτικά ποια χρέη θα κοπούν στη μέση

 


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.