Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Αυτοί είναι οι επιχειρηματίες με τη μεγαλύτερη επιρροή


Σας παρουσιάζουμε τους γνωστότερους επιχειρηματίες της φετινής λίστας TIME 100 Το περιοδικό TIME παρουσίασε τη λίστα του με τους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή.

Η λίστα TIME 100 δεν αφορά κατάταξη, ίσως επειδή είναι δύσκολο να γίνει σύγκριση μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικά πεδία ή ίσως επειδή το TIME είναι υπερβολικά ντροπαλό και δεν θέλει να κατατάσσει ανθρώπους.


Η λίστα του περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα ατόμων, από μοντέλα και μουσικούς μέχρι σεφ και γίγαντες της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων.

Ιδού οι γνωστότεροι επιχειρηματίες στη φετινή λίστα:

ΠΡΙΣΙΛΑ ΤΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ


Πέρα από τα ατομικά τους επιτεύγματα – αυτή είναι παιδίατρος κι αυτός ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Facebook – η επιρροή τους προέρχεται από το γεγονός ότι έχουν αφιερώσει το 99% της περιουσίας τους στην πρόοδο της κοινωνίας. Μέσω του οργανισμού Chan Zuckerberg Initiative, έχουν ηγηθεί προσπαθειών για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, την πρόοδο της ιατρικής, και την οικοδόμηση ισχυρότερων και πιο διασυνδεδεμένων κοινοτήτων.

ΤΙΜ ΚΟΥΚ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, της εταιρείας που το Fortune επιλέγει εδώ και εννιά χρόνια στην κορυφή της λίστας με τις πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες, είναι επίσης και ένας από τους λίγους ευρέως γνωστούς CEO που είναι ανοιχτά γκέι. Φέτος, ο Κουκ ηγήθηκε της εταιρείας στη διαμάχη της με το FBI γύρω από την κρυπτογράφηση. Για πολλούς, αυτή η συζήτηση δεν έχει τελειώσει.

ΠΑΛΜΕΡ ΛΑΚΕΙ

Στα 23 του, ο Πάλμερ Λάκεϊ, ιδρυτής της Oculus VR και δημιουργός του Oculus Rift, έχει αλλάξει το πρόσωπο της τεχνολογίας. Η εικονική πραγματικότητα έχει έρθει για να μείνει.

Δείτε και τους υπόλοιπους επιχειρηματίες

(ΠΗΓΗ: fortunegreece)




loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.