Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Οι δύο του …


Τα ψέματα που λένε οι γυναίκες για τον αριθμό των εραστών που είχαν στο παρελθόν, τρυπώνουν με κάποιο τρόπο βαθιά στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου τους και καταλήγουν να τα θεωρούν αλήθεια.


Όλες οι 45αρες έχουν πάει με 7 άνδρες, οι 35αρες με τέσσερις και οι 25αρες με δύο.


«Ναι σου λέω κούκλα μου, η Κ. έχει πάει μόνο με 7 άνδρες μέχρι σήμερα που είναι 47 ετών» μου είπε μια φίλη πριν απο λίγες ημέρες και κατάπια το μυλοκόπι (sic) αμάσητο.


« Ποιά, αυτή που την γνώρισε ο πρώην σύζηγος σε π@@@@@@α; Θα τρελαθώ με όλες τις παρθένες σ`αυτή την χώρα».


Τι άλλο θα ακούσουμε σ αυτή την ζωή.


Όλες οι 45αρες έχουν πάει με 7 άνδρες, οι 35αρες με τέσσερις και οι 25αρες με δύο.


Όλες είναι πολύ επιλεκτικές, πολύ ακατάδεκτες και πολύ δύσκολες όσον αφορά το νούμερο των εραστών που είχαν απο την ημέρα που ανακάλυψαν το σεξ.


Όλες ήταν πολύ φρόνιμες μέχρι να γνωρίσουν τον επόμενο, στον οποίο θα πούν το γνωστό παραμύθι «αγάπη μου είσαι ο τρίτος μου, μόνο με έσενα έρχομαι σε οργασμό και πρώτη φορά χρησιμοποιώ sex toys".



Βέβαια ξεχνούν τις π@@@@@@ες που έκαναν προκειμένου να φιλοξενηθούν στην Μύκονο στα 22, τις χαριτωμενιές σε κάθε τύπου διευθυντάδες για την επαγγελματική άνοδο στα 30 και το swinging για να μην τις βαρεθεί ο γκόμενος στα 43.


Ιστορίες με φίδια και δράκους, τις οποίες όχι μονο τις «σερβίρουν» στους άνδρες αλλά τις λένε και στις φίλες τους προσπαθώντας να πείσουν πρωτίστως τους ευατούς τους οτι είναι κορίτσια διαμάντια.


Ενας πολύ σοφός φίλος έλεγε «να εμπιστεύεσαι τις γυναίκες που παραδέχονται την ερωτική εμπειρία τους και να τρέχεις να κρυφτείς απο τις σιγανοπαπαδιές που λένε οτι έχουν πάει με δύο αντε με τρείς άνδρες στην ζωή τους».


Και μετά ήρθε η κρίση και οι δύο έγιναν πενηνταδύο.


Απελπισμένα θηλυκά κάθε ηλικίας κάνουν σέξ μόνο και μόνο για να κάνουν check in σε μπαρ στο Κολωνάκι και στην Πάολα, για να πληρώσουν την ΔΕΗ, για να φύγουν απο το δυάρι της υποβαθμισμένης γειτονιάς τους και να πιούν κοκτέιλ στην Γλυφάδα ή να βρεθούν σε μια παρέα ξεπεσμένων βλαχοσελέμπριτι για να ανεβάσουν φωτογραφία στo ινσταγκραμ.


Αστεία πράγματα, αστείες γυναίκες και ακόμα πιο αστείοι οι τύποι που ψαρώνουν στο παραμύθι οτι τάχα μου η αφεντιά τους είναι ο πέμπτος γκόμενος στην ζωή τους ενω αυτές έχουν καβατζώσει τα σαράντα.


Το «αγάπη μου έχω πάει με δύο, με πέντε, με εφτά» είναι τόσο ψέμα όσο και « το μεγέθος δεν μετράει γλυκιέ μου» ή το « δεν εχω ξανακάνει μωρό μου καλύτερο σεξ στη ζωή μου».


Το πιο αστείο είναι οτι τα ψέματα που λένε για τον αριθμό των εραστών που είχαν στο παρελθόν, τρυπώνουν με κάποιο τρόπο βαθιά στον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου τους και καταλήγουν να τα θεωρούν αλήθεια.


Σε κάθε περίπτωση το ποιοτικό σεξ είναι υπερτιμημένο και κάτι που οι περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα το έχουν στερηθεί.


Δεν έχει καμία απολύτως σημασία ο αριθμός των συντρόφων που έχει μια γυναίκα.


Ούτε η «ερωτική αξία» μετριέται με το μέγεθος των επιτυχιών της.


Οι γυναίκες που σέβονται τον ευατό τους δεν κρύβουν το ερωτικό παρελθόν τους απο κανέναν γιατί διαθέτουν αυτό το ιδιαίτερο γούστο, το οποίο τους επιτρέπει να ξεχωρίζουν το «fast food» απο τα «εκλεκτά εδέσματα».

Πηγή 

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.