Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Τα στάδια της ζωής ενός ανθρώπου


Μέσα από την πορεία της πατρικής φιγούρας


4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!


7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά! 8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά.


12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.


14 ετών: Ο πατέρας μου; Άσε καλύτερα!


21 ετών: Ωχ, πάλι αυτός μπροστά μου!


25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα.


30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα.


35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.


50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι΄αυτό;


60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!


65+ετών: Α ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!

Πηγη



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.