Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

7+1 τραγικές φράσεις που λένε οι γυναίκες και διώχνουν τους άνδρες


Μια γυναίκα χωρίς αυτοπεποίθηση, παύει να είναι γοητευτική, επιθυμητή... Αυτό είναι νόμος.


"Γιατί δε με αγαπάς;" ήταν η ερώτηση μιας παλιάς μου φίλης και συμφοιτήτριας στο σύντροφό της. "Για αστείο τον ρώτησες, ε ;" της είπα γελώντας. "Όχι στα σοβαρά. Και του παραπονέθηκα γιατί ξεχνάει να μου τηλεφωνεί, ενώ εγώ ποτέ δεν τον ξεχνάω ποτέ. Είμαι πάντα εκεί γι`αυτόν. Πάντα διαθέσιμη..." μου απάντησε "Αχ!" είπα μέσα μου... Ένα ακόμα "θύμα"... Είναι γυναίκες που "αγαπούν", βαθιά, που για εκείνες, ο σύντροφός τους είναι όλη τους ζωή, έχοντας την προσδοκία ότι κι εκείνος θα τις λατρέψει... Λίγες - για να μην πω ελάχιστες- ζουν στην πραγματικότητα αυτό το όμορφο παραμύθι... Για τις περισσότερες είναι ένα απατηλό όνειρο που δημιουργεί το ρομαντικό μυαλό τους. 


Ακόμα και αν η σχέση τους να είναι αδιέξοδη, αν ο "αγαπημένος" τους δεν έχει σωστή συμπεριφορά, εκείνες εμμένουν στην ίδια νοσηρή κατάσταση και συνεχίζουν να "αγαπούν"...



Η περίπτωση της φίλης μου είναι λίγο διαφορετική. Αγαπά βαθιά ναι... Δεν μπορώ να κρίνω αν αξίζει ο σύντροφός της. Από όσα μου έχει διηγηθεί, νομίζω ότι είναι καλή περίπτωση, ωστόσο εκείνη κάνει ένα τραγικό, μοιραίο λάθος. Ποιό; Έχει προσκολλήσει πάνω του, δεν αφήνει τον άνθρωπο να αναπνεύσει, δεν έχει το χώρο και το χρόνο του. Με λίγα λόγια... τον πνίγει... Για να την αντέχει, προφανώς την αγαπάει... Ως πότε όμως θα υπομένει μια ανασφαλή συμπεριφορά; Μια γυναίκα χωρίς αυτοπεποίθηση, παύει να είναι γοητευτική, επιθυμητή... Αυτό είναι νόμος...


Υπάρχει ένα βιβλίο, της Sherry Argov, που δίνει κάποιες ενδιαφέρουσες συμβουλές για κάθε γυναίκα. Ξεκινά από το ερώτημα "Γιατί οι άνδρες αγαπούν τις σκύλες;"(Why men love bitches) - εννοώντας φυσικά γιατί έλκονται από μια γυναίκα με ισχυρό χαρακτήρα. Με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, αυτός ο έξυπνος οδηγός αποκαλύπτει γιατί μια δυναμική γυναίκα είναι πολύ περισσότερο επιθυμητή από μια γυναίκα που λέει "ναι" σε όλα θυσιάζοντας συστηματικά τον εαυτό της. Η επιτυχία στην αγάπη δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά με τη συμπεριφορά. Εκείνη την πολυπόθητη συμπεριφορά που μαγνητίζει τους άνδρες και το κυριότερο κερδίζεις τον δικό σου αυτοσεβασμό.


Επειδή περιπτώσεις σαν την Χ. είναι πάρα πολλές, σκέφτηκα να συγκεντρώσω τις τραγικές φράσεις που λένε οι γυναίκες στους άνδρες, "φωνάζοντας" με αυτόν τον τρόπο ότι "δεν είναι αρκετές" και.... τις φράσεις που θα έλεγαν οι γυναίκες με αυτοπεποίθηση...


#1"Δεν είμαι αρκετή"- Του τηλεφωνεί συχνά και λέει: "Τηλεφώνησέ μου κι εσύ, σε παρακαλώ..."


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Του ανταποδίδει το τηλεφώνημα όταν έχει καιρό.


#2"Δεν είμαι αρκετή"-Είναι πάντα διαθέσιμη σαν νεοπροσληφθείσα... αεροσυνοδός...


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Τον βλέπει όποτε τη βολεύει.


#3"Δεν είμαι αρκετή"-Στοχεύει στη σχέση, πριν ακόμα μάθει αρκετά για εκείνον, και το δείχνει.


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Βγαίνει για να διασκεδάσει και δε δίνει υποσχέσεις σε έναν ουσιαστικά άγνωστο.


#4"Δεν είμαι αρκετή"-"Γιατί άργησες να μου τηλεφωνήσεις;"


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Όταν της τηλεφωνεί εκείνος αναρωτιέται πού να βρίσκεται και γιατί δεν είναι σπίτι της. 


#5"Δεν είμαι αρκετή"-"Ερχομαι να σε βρω"


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Θα πάει να την πάρει ή ευχαρίστως θα βγει από το δρόμο του για χάρη της.


#6"Δεν είμαι αρκετή"-Τον ρωτάει: "Πού οδηγεί η σχέση μας;"


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Εκείνος δεν έχει ιδέα για το πού οδηγείται η σχέση τους και αυτή τον αφήνει στην άγνοιά του.


#7"Δεν είμαι αρκετή"-"Λέει ότι θέλει να κάνει παιδιά...


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Δεν θυμάται το επώνυμό του.


#8"Δεν είμαι αρκετή"-Τον ρωτάει για τις πρώην του.


"Φτάνω και περισσεύω, αν σ`αρέσει"-Εκείνος μιλάει για τις πρώην του, ενώ εκείνη κοιτάει το ρολόι της...

Πηγή 


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.